KARALAR İNŞAAT 2

Başı ağrıdı, içtiği ağrı kesici sonu oldu

GÜNDEM (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 23.09.2025 - 08:05, Güncelleme: 23.09.2025 - 08:05
 

Başı ağrıdı, içtiği ağrı kesici sonu oldu

Nevşehir'de ağrı kesici hap içen kadın, fenalaşmasının ardından kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.
Tarafsız Haber - Nevşehir’de dün erkek arkadaşıyla birlikte motosikletle Mersin’den tatil için Nevşehir’e gelen Özlem Y. (46), bugün başı ağrıdığı için ağrı kesici ilaç içti. İlaç içtikten kısa bir süre sonra Özlem Y.’nin fenalaştığını gören erkek arkadaşı, durumu 112 Acil Çağrı Merkezine bildirdi. Kısa sürede eve gelen sağlık ekipleri, Özlem Y.’yi ilk müdahale sonrası Nevşehir Devlet Hastanesine götürdü. Hastanede kalbi duran kadın, doktorların tüm müdahalelerine rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti. Özlem Y.'nin cenazesi otopsi yapılmak üzere morga kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatılırken, kadının kesin ölüm nedeni yapılacak otopsi ile belirlenecek. Kaynak: İHA
Nevşehir'de ağrı kesici hap içen kadın, fenalaşmasının ardından kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

Tarafsız Haber ’de dün erkek arkadaşıyla birlikte motosikletle Mersin’den tatil için Nevşehir’e gelen Özlem Y. (46), bugün başı ağrıdığı için ağrı kesici  içti.

İlaç içtikten kısa bir süre sonra Özlem Y.’nin fenalaştığını gören erkek arkadaşı, durumu 112 Acil Çağrı Merkezine bildirdi. Kısa sürede eve gelen sağlık ekipleri, Özlem Y.’yi ilk müdahale sonrası Nevşehir Devlet Hastanesine götürdü.

Hastanede kalbi duran kadın, doktorların tüm müdahalelerine rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti. Özlem Y.'nin cenazesi otopsi yapılmak üzere morga kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturma başlatılırken, kadının kesin ölüm nedeni yapılacak otopsi ile belirlenecek. Kaynak: İHA

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve tarafsizhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.