KARALAR İNŞAAT 2

Aynı evde 20 köpek: 830 bin TL ceza kesildi

GÜNDEM (DHA) - Demirören Haber Ajansı | 07.09.2025 - 07:09, Güncelleme: 07.09.2025 - 07:09
 

Aynı evde 20 köpek: 830 bin TL ceza kesildi

İzmir'de aynı evde  20 köpeği sağlıksız şekilde bir evde tutan kişiye  830 bin 880 TL para cezası uygulandı.
Tarafsız Haber - İzmir'in Bayraklı ilçesinde bir evden gelen kötü koku ve havlama sesleri üzerine çevredekiler, 3 Eylül'de durumu İlçe Tarım Müdürlüğü ve Hayvan Hakları Federasyonu (HAYTAP) ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine adrese gelen ekiplerin evde yaptığı incelemede farklı cinslerde toplam 20 köpek bulundu. Hayvanlar ekipler tarafından teslim alındı. Bayraklı Tarım İlçe Müdürlüğü ekipleri, evde yaşayan İlknur Ç.'ye toplam 830 bin 880 TL idari para cezası uyguladı. ÜÇÜNCÜ KEZ EVE BASKIN YAPILDI Eve 3'üncü kez baskın yaptıklarını belirten HAYTAP Başkan Yardımcısı Avukat Senem Demirel Acar, "Bu kişi sağlıksız koşullarda köpek bakıyor. Can dostları koruma altına alındı. Kurtarılan canlarının tedavileri sürüyor. Ardından yeni yuvalarına kavuşturulacak" dedi. Öte yandan Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ekipleri, 'Hayvanların sahiplenilmesi, bakımı ve korunması' kapsamında bu yıl il genelinde toplam 2 milyon 507 bin 120 TL para cezası uygulandığını da vurguladı. Kaynak: DHA
İzmir'de aynı evde  20 köpeği sağlıksız şekilde bir evde tutan kişiye  830 bin 880 TL para cezası uygulandı.

Tarafsız Haber 'in Bayraklı ilçesinde bir evden gelen kötü koku ve havlama sesleri üzerine çevredekiler, 3 Eylül'de durumu İlçe Tarım Müdürlüğü ve Hayvan Hakları Federasyonu (HAYTAP) ekiplerine bildirdi.

İhbar üzerine adrese gelen ekiplerin evde yaptığı incelemede farklı cinslerde toplam 20  bulundu. Hayvanlar ekipler tarafından teslim alındı. Bayraklı Tarım İlçe Müdürlüğü ekipleri, evde yaşayan İlknur Ç.'ye toplam 830 bin 880 TL idari para cezası uyguladı.

ÜÇÜNCÜ KEZ EVE BASKIN YAPILDI

Eve 3'üncü kez baskın yaptıklarını belirten HAYTAP Başkan Yardımcısı Avukat Senem Demirel Acar, "Bu kişi sağlıksız koşullarda köpek bakıyor. Can dostları koruma altına alındı. Kurtarılan canlarının tedavileri sürüyor. Ardından yeni yuvalarına kavuşturulacak" dedi.

Öte yandan Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ekipleri, 'Hayvanların sahiplenilmesi, bakımı ve korunması' kapsamında bu yıl il genelinde toplam 2 milyon 507 bin 120 TL para cezası uygulandığını da vurguladı. Kaynak: DHA

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve tarafsizhaber.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.